פתרונות סריקה

חסכון בזמן

מוצר מאובטח

        

זקוקים לפתרונות סריקה מתקדמים, מאובטחים ויעילים לעסק, עם מערכת שמבצעת אוטומציה מסמכים? מערכת AutoScan תעניק לכם פתרון חסכוני ומאובטח עבור סריקת מסמכים וניתובם לארכיון דיגיטלי. מדובר בפתרון יעיל ליצירת ארכיון דיגיטלי מאובטח של מסמכי הארגון, עם אחסון מסמכים מאובטח שמספק גישה קלה למסמכים באופן שחוסך בזמן ומקום אחסון פיזי.

מערכת סריקת מסמכים AutoScan מאפשרת סריקת מסמכים מסוגים שונים דוגמת חשבוניות, חוזים ודומיהם. לאחר סריקת דפים של המסמכים, המסמכים נקלטים במערכת כמסמך שמודפס עם ברקוד המכיל את מספרי הלקוח, התעודה ותאריך. נתונים אלו מסווגים לצורך זיהוי ואחזור בארכיון דיגיטלי. 

לאחר הסריקה ניתן להקיש את אחד מנתוני המסמך על מנת לאתרו ובלחיצת כפתור להפיק ממנו קובץ או להעבירו באמצעות דואר אלקטרוני. כמו כן, ניתן להפיק דו”ח יומי על המסמכים ולבצע מעקב מלא תוך שליטה בכל התהליך, תחת אבטחת מידע מרבית ותוך חסכון משמעותי בניירת. פרט לכך, ניתן להפיק חתימה דיגיטלית על המסמכים השונים ולעשות בה שימוש בעת הצורך.

  • הדפסת המסמך עם הברקוד.
  • קליטת המסמך ב AutoScan.
  • העלאת קובץ הסריקה למערכת וסיווגו בהתאם לסוג המסמך בארכיון הדיגיטלי.
  • איתור המסמך בארכיון באמצעות הקלדת אחד מנתוניו המסמך.
  • המסמך מוכן לשליחה או חתימה דיגטילית.

למה דווקא AutoScan?

אבטחת המסמך ושמירה עליו מפני נזקים ומפגעים שונים.

חסכון במקום אכסון.​

חיבור דיגטלי לערוצי העבודה המובנים בארגון.​

חסכון בעלויות חסכון לארגון בעלויות נייר, משלוח, ביול וזמן הטיפול במסמכים.​

מציאת מסמך בלחיצת כפתור.​

אבטחה מרבית של מסמכים והענקת גישה רק למורשים.​

הצורך בסריקת מסמכים בעסקים

בעידן הדיגיטלי, סריקת מסמכים הפכה לצורך חיוני עבור עסקים רבים. להלן מספר סיבות לכך:

  • חיסכון במקום: סריקת מסמכים מאפשרת לכם להיפטר מהצורך לאחסן כמויות גדולות של נייר, ובכך לחסוך מקום יקר במשרד.
  • שיפור יעילות: סריקה וחיפוש דיגיטליים של מסמכים מהירים וקלים יותר מאשר חיפוש ידני בארכיונים פיזיים.
  • שיפור אבטחת המידע: מסמכים דיגיטליים מאובטחים יותר מפני גניבה, אובדן או נזק.
  • שיתוף פעולה קל יותר: קל יותר לשתף מסמכים דיגיטליים עם עובדים, לקוחות ושותפים עסקיים.
  • גישה נוחה: ניתן לגשת למסמכים דיגיטליים מכל מקום ובכל זמן, באמצעות מחשב, טאבלט או סמארטפון.
  • הפחתת עלויות: סריקת מסמכים יכולה לחסוך בעלויות הדפסה, צילום, אחסון ומשלוח.
  • שיפור תאימות לסביבה: סריקת מסמכים תורמת להפחתת צריכת הנייר, ובכך תורמת להגנת הסביבה.

הבעייתיות של סריקת מסמכים ידנית

לצד הצורך בסריקת מסמכים, הפתרון הוותיק של סריקה ידנית כבר פחות מתאים למשרד המודרני של שנות האלפיים. סריקת מסמכים ידנית היא תהליך גוזל זמן, מייגע ומועד לטעויות. זהו תהליך איטי, במיוחד כאשר מדובר בכמויות גדולות של נייר, והזמן הזה יכול היה להיות מנוצל בצורה יעילה יותר לביצוע משימות חשובות אחרות.

כמו כן, סריקת מסמכים ידנית אינה יעילה כמו שימוש במערכת סריקה אוטומטית מתקדמת שיכולה לסרוק מסמכים במהירות רבה יותר ובדיוק גבוה יותר. סריקת מסמכים ידנית גם עלולה להוביל לטעויות, כגון סריקה כפולה של מסמכים, סריקה לא נכונה של צד אחד של המסמך או אובדן מסמכים. זו גם עבודה מייגעת שיכולה להוביל לעייפות פיזית ומנטלית של העובדים, שגוזלת זמן עבודה יקר וחשוב של עובדי המשרד שניתן לנצלו לפעולות יותר חיוניות. ואם לא די בכך, גם רמת האבטחה של סריקה ידנית הינה נמוכה.

להזמנת מערכת סריקת מסמכים מתקדמת, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם חברת אוטופונט בטלפון 09-8309999.

מוצרים נוספים
הדפסת צ'קים
על נייר חלק

הדפסת צ'קים
על נייר חלק

הפקדת צ'קים
דיגיטלית

הפקדת צ'קים
דיגיטלית

פתרונות
סריקה

פתרונות
סריקה

קליטת חשבוניות
אוטומטית

קליטת חשבוניות
אוטומטית

הדפסה
מאובטחת

הדפסה מאובטחת

פתרונות
קיפול ועיטוף

פתרונות קיפול ועיטוף

הדפסת צ'קים
על נייר חלק

הדפסת צ'קים
על נייר חלק

הפקדת צ'קים
דיגיטלית

הפקדת צ'קים
דיגיטלית

פתרונות
סריקה

פתרונות
סריקה

קליטת חשבוניות
אוטומטית

קליטת חשבוניות
אוטומטית

הדפסה
מאובטחת

הדפסה מאובטחת

פתרונות
קיפול ועיטוף

פתרונות קיפול ועיטוף

השאירו פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם