טיפים AutoDok

4 דרכים יעילות לחסוך זמן בהנהלת חשבונות

הטמעת אוטומציה לאיסוף וניהול חשבוניות הינה דרך חדשנית ויעילה במיוחד לחסוך זמן רב בתחום זה. בשנים הקרובות, רוב הארגונים יטמיעו מערכות אוטומציה מסוג זה והסיבה המרכזית לכך היא שכיום הפעולה הזו פשוט גוזלת זמן רב מאנשי הנהלת חשבונות על פרוצדורה שגרתית שיכולה להיות מוחלפת בעזרת טכנולוגיה מתקדמת שזמינה לכל אחד מאתנו כאן ועכשיו.

מהסיבה הזו בדיוק פיתחנו עבורכם את מערכת Autodok – אוטומציה לקליטה וניהול חשבוניות במערכות חשבשבת ו Priority
אז הנה 4 דרכים לחדשנית וחסכון בזמן בארגון שלכם בעזרת מערכת זו :

1.  יודעת לאסוף ולקלוט את כל סוגי החשבוניות, בין אם הן מגיעות באופן דיגיטלי או באופן ידני. היא יודעת לקרוא את כל הנתונים באופן מיידי ואוטומטי לחלוטין
2. המערכת יודעת להעביר את הנתונים למערכת הנהלת החשבונות ולהוציא אותם לתשלום אחרי סבב אישורים.
3. בסיום התהליך, המערכת מארכבת את המסמכים כדי לשמור אותם כפי שדורש הדין.

4. קליטה אוטומטית של כל החשבוניות הנשלחות או נסרקות לתיבה ייעודית ללא התערבות ידנית!

מערכת Autodok היא מהראשונות והחדשניות ביותר שיש, ואם עד היום הטכנולוגיה הזו הייתה זמינה רק לתאגידים הגדולים, הגיעה Autodok ושינתה את כללי המשחק ומעכשיו, הטכנולוגיה הזו נגישה לכל עסק שמטפל בעשרות חשבוניות ויותר.

לפרטים נוספים כתבו לנו בתגובות או לחצו על כפתור הצור קשר

השאירו פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם